چشم انتظار باران (منتظران ظهور)
چشم انتظار باران (منتظران ظهور)
لحظه لحظه بوى ظهور مى آید / عطر ناب گل حضور مى آید سبز مردى از قبیله عشق / ساده و سبز و صبور مى آید . . .

در حوادث گوناگون پس از پيروزي انقلاب خـصـوصـاً جنگ، بودن نهادها و گروه هاي فراواني كه با ايثار و خلوص و فداكاري و شهادت طـلبـي، كـشـور و انـقـلاب را بـيـمـه كـردنـد، ولي حـقـيـقـتـاً اگـر بـخـواهـيـم مـصـداق كـامـل از ايـثـار و خـلوص و فـداكـاري و عـشـق بـه ذات مـقدّس حق و اسلام را ارائه دهيم، چه كسيسزاوارتر از بسيج و بسيجيان خواهند بود. بسيج، شجره طيّبه و درخت تناور و پُرثمري است كـه شـكـوفـه هـاي آن بـوي بـهـار وصـل و طـراوت يـقـيـنـي حـديـث عـشق مي دهد... بسيج، ميقات پابرهنگان و معراج پاك انديشه اسلامي است، كه تربيت يافتگان آن، نام و نشان در گمناميو بـي نـشاني گرفته اند... من همواره به خلوص و صفاي بسيجيان غبطه مي خورم و از خدا ميخـواهـم تا با بسيجيانم محشور گرداند؛ چرا كه در اين دنيا افتخارم اين است كه خود بسيجي ام).
بـديـهـي اسـت مـسـؤ ولان نـظـام اسـلامـي، از چـنـيـن ذخـايـر ارزشـمـنـدي نـبـايـدغـافـل شـونـد و حـق آن اسـت كه قدرشناس چنين سرمايه هايي باشند و در اداره امور كشور بهره گيرند. حضرت امام (س) در اين زمينه مي گويد:
(من دست يكايك شما پيشگامان رهايي را مي بوسم و مي دانم كه اگر مسؤ ولين نظام اسلامي ازشـمـا غـافـل شوند به آتش دوزخ الهي خواهند سوخت و شما بايد بدانيدكه كارتان به پايان نرسيده است و انقلاب اسلامي در جهان، نيازمند فداكاري هاي شماست.)
بايد تاءمّل نمود كه بسيجي چه خصوصيّاتي دارد كه آن صفات سبب شده تا حضرت امام (س)كه فقيهي بزرگ، فيلسوف و مفسّري توانمند و سياستمداري دورانديش و بالاخره شخصيّتيبـي نـظـيـر بـعـد از مـعـصومين (ع) بود، افتخار كند خود يك بسيجي است. برخي از آن صفات عـبـارت اسـت از: تـوكـّل، صـبـر، دعا، خلوص، راءفت و مهرباني، انجام وظيفه بدون توقّع،اخوّت و اتّحاد، حفظ بيت المال، فداكاري، شهادت طلبي، ساده زيستي و هوشياري.
از ايـن رو، بـسـيـجـيـان عـزيـز لازم اسـت در حـفـظ اين صفات در خود و حراست از قداست و فرهنگ بسيجي كوشا باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 3 آذر 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

طراحي قالب مذهبي
By salimhost & cluphost