چشم انتظار باران (منتظران ظهور)
چشم انتظار باران (منتظران ظهور)
لحظه لحظه بوى ظهور مى آید / عطر ناب گل حضور مى آید سبز مردى از قبیله عشق / ساده و سبز و صبور مى آید . . .

با حضور سردار سلیم آبادی،ورزشهای هوایی کشور در راه تحول

15 آبان 1390|دسته: خبرها, اخبار استان

برداشت نیوز و به نقل از بولتن نیوز:سردار سلیم آبادی یکی از فرماندهان سابق لشکر ده سیده الشهدا (ع) و مسئول سابق تربیت بدنی کل سپاه ، مسئول جدید انجمن ورزشهای هوایی کشور شد.

 

 

 

هفته گذشته یکی از روزهای مهم در ورزش هوایی کشور بود در این هفته بالاخره بعد از سالهای طولانی که تیمسار بیژن پارسا مسئولیت انجمن ورزشهای هوایی کشور را برعهده داشت از این مسئولیت کنار رفت و سردار سلیم آبادی که از پیشکسوتان ورزشهای هوایی کشور در رشته سقوط آزاد و پاراگلایدر و پاراموتور می باشد به جای ایشان مسئولیت انجمن ورزشهای هوایی کشور را برعهده گرفت .

سردار سلیم آبادی از یادگاران دوران دفاع مقدس که در مسئولیت فرماندهی لشکر ده سید الشهدا (ع) و مسئولیت تربیت بدنی کل سپاه در سالهایی نزدیک خدمت می کرده است با روحیه ای مضاعف برای پیشبرد این ورزش مفرح و زیبا و هیجان انگیز که طرفداران بسیاری را از قشرهای مختلف را به خود جذب کرده ، مسئولیت ا.نجمن را بر عهده گرفت.

به نظر می رسد سردار سلیم ابادی مسئولیت سنگینی را برای پیشبرد و پیشرفت این ورزش برعهده گرفته است در زمانی که بواقع سکانداران ورزش کشور اهمیتی به ان ورزش نمی دادند و هر آنچه در این ورزش رخ داده است به همت خود ورزشکاران و عزیزانی می باشد که به عشق پرواز این آرزوی دیرینه همه انسانها وارد عرصه این ورزش شده اند این انتصاب می تواند امید زیادی را برای همه ورزشکاران ورزشهای هوایی ایجاد کند و مسئولین ورزش کشور نیز می بایست با کمک و یاری به سردار سلیم ابادی او را در مسئولیت یاری دهند.

 

 

اما امروز با این انتصاب و ورود یک رزمنده و استاد ورزشهای هوایی که امتحان خود را در نبرد با دشمنان ایران پس داده و توانایی های مدیریتش را در عرصه های گوناگون و در مسئولیت ورزش یکی از قوی ترین ارتشهای جهان نشان داده ، می رود که انشاالله این ورزش متحول شده و به جایگاه حقیقی خود در ورزش کشور برسد .

بولتن نیز به نوبه خود این انتصاب را به سردار سلیم آبادی و همه ورزشکاران عزیز در ورزش کشور تبریک می گوید و امیدواریم در اینده ای نزدیک شاهد تحولی قابل توجه در این ورزش بسیار نشاط بخش و زیبا باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 20 بهمن 1390 توسط جواد سلم ابادی فراهانی

طراحي قالب مذهبي
By salimhost & cluphost