چشم انتظار باران (منتظران ظهور)
چشم انتظار باران (منتظران ظهور)
لحظه لحظه بوى ظهور مى آید / عطر ناب گل حضور مى آید سبز مردى از قبیله عشق / ساده و سبز و صبور مى آید . . .

13 آبان نماد طمع ورزی آمریكا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متكی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه، و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است
- امروز ملت ایران، مصمم تر و قوی تر از هر زمان در حال حركت به سمت اهداف بلند و قله های سعادت است و در صف مقدم این حركت عظیم، جوانان قرار دارند.

- 13 آبان نمادی بسیار مهم و دارای معانی و حقایق فراوانی می باشد

 - این حادثه، نماد طمع ورزی آمریكا و روح تعدی استكبار نسبت به ملت ها از جمله ملت ایران است
فریاد امام خمینی(ره) در سال 1343، پاكیزه ترین فریادها و برخاسته از احساس دینی و عرق مسلمانی ، و متكی بر حمایت عمومی مردم بود كه نتیجه آن چهارده سال بعد در پیروزی انقلاب اسلامی آشكار شد.
 - با توجه به این واقعه ، 13 آبان نماد حضور نسل جوان در میدان و پیشگامی آن در صحنه است.
امروز نیز دانش آموزان از پیشقدم ترین قشرها هستند
- معانی و حقایق نهفته در مناسبت های 13 آبان را بزرگ و مهم خواندند
این اقدام ، نماد شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی در مقابل هیمنه آمریكاست زیرا تسخیر لانه جاسوسی قدرت آمریكا را كه در آن زمان بسیار پر هیمنه بود ، متزلزل كرد و آمریكا را به زانو درآورد.
به لطف خداوند امروز جوانان در میدان های سیاسی ، اقتصادی ، علمی و فناوری حضوری پر نشاط ، تأثیرگذار و همراه با بصیرت دارند.
امروز ملت ایران قویتر از هر زمان دیگر است و در مقابل ، دشمنان او ، ضعیف تر و منفورتر از هر زمانی هستند اما هیچ گاه نباید از كید و طراحی دشمن غافل شد.
امروز سراسر كشور كارگاه بزرگ كار و تلاش و خدمت به مردم است و ملت ایران با تكیه بر نیروی انسانی غنی و با استعداد ، و مدیران دلسوز و كارآمد ، در بسیاری از عرصه ها به خود اتكایی رسیده است.


نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت21:16---10 آبان 1390


سلام خوبی وبلاگت خیلی خوبه مطالبش جالب بود ممنون میشه یه سر هم به وبلاگ من بزنی و وبلاگمو به دوستات هم معرفی کنی عوضش منم بت خیلی حال میدم تو کارمو انجام بده منم قول میدم وبلاگتو تبلیغ کنم باشه عزیزم منتظرم که ببینم تو وبلاگم تورو یا هر کاری بگی میکنم بدو بیا مطالب جالبی هم هستش تو وبلاگم خداییش بازدیدش فقط یه ذره کمه که اونم توش بیای نظر بدی آمارش میره بالا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 10 آبان 1390 توسط محمد سلیم آبادی فراهانی

طراحي قالب مذهبي
By salimhost & cluphost